İnsan Kaynakları 03 OCAK 2010 / 23:00

Eğitiminiz tam üzerinize göre olsun

Network Academy, şirketlerin ihtiyaçlarına özel eğitim programları sunarak farklılaşmayı hedefliyor.

Network Academy geçmişi 2001 yılına dayanan bir eğitim kurumu. Beş ay önce eğitim sektöründe deneyimli bir ekibe devrolan şirket, ağırlıklı kurumsal eğitimlerle çalışmalarını sürdürüyor. Şirketin devrolmadan önce bireysel eğitimlere ağırlık verildiğini belirten Network Academy Genel Müdürü Bülent Gür, yeni dönemde ise bireysel eğitimlerin verilmeye devam edildiğini ancak daha çok kurumsal programların ağırlık kazandığını ifade etti.
Kuruluş, şirketlere onların ihtiyaçlarına özel şekillendirilmiş eğitim programları sunarak farklılaşmayı hedefliyor. Gerek Microsoft gerekse Cisco eğitimlerinin genellikle kodlu programlar olduğunu belirten Gür, şunları söyledi: “Herhangi bir eğitim kuruluşuna gidip belirli koda sahip eğitimi alabilirsiniz. Bütün dünyada bu bir standarttır. Ancak grup böyle bir eğitimi alırken beş gününü bu programa bağlaması gerekiyor. Bu hem şirket hem de çalışan için iş kaybı anlamına geliyor. Bu noktada biz eğitimleri şirkete özel kişiselleştiriyoruz. Eğitim alacak ekibin seviyesine göre programı ayarlıyoruz. Farklı periyotlara bölüp farklı günlerde de bu eğitimleri gerçekleştirebiliyoruz.”
Network Academy, kurumsal eğitimlerin yanı sıra şirketlerin projelerine danışmanlık bazında da destek sunuyor.

Egitiminiz tamEğitim yelpazesi gelen taleplerle artıyor

Cisco ve Microsoft eğitimlerine odaklandıklarını belirten Gür, kendilerine gelen talep dolayısıyla iki markanın eğitimlerine yoğunlaştıklarını ifade etti. Gür, “Ama örneğin Linux tarafında da bir talep söz konusu. Java eğitimleri almak isteyenlerin sayısı artıyor. Diğer yandan HP tarafında ilginin artacağını görüyoruz. Yeni markalara ilgi arttıkça biz de ürün portföyümüzü genişleteceğiz” diyerek sözlerini sürdürdü. Gür, web eğitimleri tarafında da talebin arttığını sözlerine ekledi.
Şu an Kadıköy’deki merkezinde çalışmalarını sürdüren Network Academy, Bakırköy’de de bir şube açmayı planlıyor.

Seminerler serisi başladı

Network Academy, düzenli şekilde düzenlediği seminerlerle kurum ve bireylere buluşmayı hedefliyor. Bu kapsamda Ocak ayında genel katılıma açık Java ve güvenlik semineri gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Ayda en az iki tane seminer yapmayı hedeflediklerini belirten Gür, “Bu seminerlerde öncelikle kendimizi tanıtıyoruz. İkincisi de eğitimleri tanıtıyoruz. Şu anda genç kesimin hangi eğitimleri tercih edeceğine dair tereddütte olduğunu görüyoruz. Çünkü heryerde farklı bir bilgilendirme ve bilgi kirliliği söz konusu. Burada satış amacı gütmeden eğitim ürününü tanıtıyoruz. Kişilere bu eğitimleri aldığı zaman neler yapabileceklerini aktarıyoruz. Kişilerin kendilerine uygun olan eğitimleri almalarını sağlamayı hedefliyoruz. Bu seminerlere gerek bireysel gerekse kurumsal müşteriler geliyor. seminerlerimizi ikiye ayırdık. unlardan biri bireysel taraf için. diğeri ise şirketlere özel. Bu yeni bir oluşum. Şu ana kadar üç tane seminer yapıldı” dedi.
ETİKETLER : Sayı:752
YORUMLAR
Nizamettin Karslı 27 MART 2012 / 14:40 0 0
Ben 2008-2009 doneminde Bülent Hocamdan ders aldım,
sektor tecrubem yoktu ve bazı suphelerim vardı acaba yapabilirmiyim diye,
sonra Bülent hocamın derslerine girdim ve eğitimler cok iyi gecti,
ardından Kanada'ya gocmen basvurusu yaptım ve Kanada'ya gittim orda IT sektorunde calısmayı dusunuyordum fakat tecrubem yetersizdi,Bir gun bir iş buldum ve Bülent Hocamı aradım "sen teknik olarak yeterlisin sen merak etme bu işi cok iyi yapacagına eminim,kendine güven " diyerek bana destek verdi,
Boylece IT dunyasına giriş yapmıs oldum,suan ülkenin en buyuk firmasında calısıyorum ve gecen sene "yılın elemanı" secildim,
Hocam hersey senin ve verdiğin eğitim sayesinde oldu,
Kanada'dan sevgilerle
İbrahim BİNSOR 17 EKİM 2011 / 18:31 0 0
Sayın Bülent hocam, üzerimizde emeğiniz gerçekten çok fazla. Sizin gibi bir eğitmen ile tanışma şansını yakaladığım için çok mutluyum. Eğitimci tarafınız bir yana insan tarafınız da bambaşka bir güzellik. Başarılarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılar.
Cem YAZGAN 06 OCAK 2011 / 20:38 0 0
Hafta içi akşam server&network eğitimlerim %100 başarılı bir şekilde devam ediyor. Hocamadan ve hocamı bana öneren Özgür kardeşimden Allah razı olsun. çalışmama, ihmal etme gibi hiç bir sıkıntım hiç olmadı. O kadar güzel ders alatımı ve derse göre mükemmel örnekler varki anlamamak elde değil. Eğitim gerçekten kaliteli ve güzel.
müjdat kaya 16 AĞUSTOS 2010 / 16:18 0 0
Şuan 300 pclik bir firmanın bilgi işlem muduruyum,
hayatta hiçbir kursa tam gitmedim veya gittiysemde yarım bıraktım,
ama Bülent hocamı tanıyınca dersi bırakamaz oldum,
o kadar dolu ve eglenceli geciyorduki hiçkimse sıkılmadan eğitimi
tamamladık,hocam seni tanımıs olmaktan dolayı cok mutluyum,
hernekadar sen mutevazi olsan da bence sen bu piyasadaki bir numaralı eğitmensin,bir suru kursa kayıt olmus ve hiçbirini begenmemiş bir öğrenci olarak soyluyorum bunu,yeni yerin size bol sans ve ugur getirsin hocam,
Allah yolunu acık etsin hocam
Selim Atmaca 27 TEMMUZ 2010 / 22:13 0 0
20 sene ögrencilik yaptim, fakat sizin kadar eglenceli ders anlatan ve bir o kadar birikim ve tecrübe sahibi bir hocam olmamisti. Arkadaslar sistem egitimi alacaksaniz hic sikintiya girmeyin, altiyolda bulent hocayi bulun.
Ekrem Sekman 16 HAZİRAN 2010 / 21:11 0 0
sevgilerimizi sunarız hocam...
Mehmet Güney 17 ŞUBAT 2010 / 19:06 0 0
Hocam başarılarınızın devamını diliyorum ....
Yasin Özkasapoğlu 01 ŞUBAT 2010 / 17:20 0 0
Hocam deneyimlerinizden yararlanmaktan şeref duymaktayım. başarılarınızın devamını diliyorum...
Volkan Özdemir 29 OCAK 2010 / 14:56 0 0
Hocam süpersiniz başarılarınızın devamını diliyorum ve eğitimlerinizin kalitesini ancak sizden ders dinleyen bilir sizi çok seviyoruz.
Hüseyin ERTUGRUL 28 OCAK 2010 / 17:57 0 0
Bülent bey kendi kalitesini firmasında da tuturabilirse eminimki sektörde önemli bir yere gelecektir.
Hayırlı olsun Bülent hocam.
Murat Hendem 20 OCAK 2010 / 19:44 0 0
Bülent hocamdan ilk 2003 mcse eğitimini alan kişilerden biri olmuştum ... sağolsun o zamandan bugüne hiç desteğini esirgemedi ..
hocam inş bu desteğinizin karşılığını görür çok daha iyi yerlere gelirisiniz ...
Fatih ÖZYALÇIN 14 OCAK 2010 / 00:18 0 0
Değerli hocamın eğitim açısından verdiği emeği anlatmaya ifadeler yetmez çünkü gerçekten hakkını vererek en kaliteli eğitimi verdiğini garanti ederim.

Heleki piyasada bu kadar dolandırıcı ve güvenilmez firma varken Network Akademi gibi güvenilir ve eğitimin hakkını sonuna kadar veren bu firmanın daha çok bilinmesi gerek.

Emekleriniz için sonsuz teşekkürler hocam allah bu emeklerinizi boşa çıkarmasın iyiki varsınız.
Kadir OĞUZCNA 13 OCAK 2010 / 18:54 0 0
Hocam şu piyasada tanıdığım en kalifiye bir kaç isimden birisin.

Seni tanıyanlar yukarıda yorum yapmış zaten. eminim ileride çok daha iyi yerlere geleceksiniz. bizler gibi nice elemanlar yetiştireceksiniz.
Yusuf DENİZ 13 OCAK 2010 / 13:35 0 0
Değerli hocam, arkadaşlar kusura bakmasınlar ama bu yorumlar bile sizi anlatmaya yetmiyor. Network Academy'e geçtiğiniz duyunca, tamam dedim. Tüm kaliteli eğitmenleri çevresine toplayacaktır. Eğitim isteyenlere zaten sizin isminizi veriyorduk ama adresinizin sabit olması daha güzel. Artık direk gidin diyebiliriz. Artık tüm uzmanlıklar için yönlendirebileceğim bir yer var.
Çok sevdiğim bir söz var. "Senin bildiğin karşındakinin anlayabildiği kadardır." Bu yorumlarda sizin bilginizi yansıtıyor sanırım.

Başarılarnızın devamını dilerim.
Samet İNCE 12 OCAK 2010 / 21:15 0 0
Hocam başarılarınızın Devamı Dilerim.
Süpersiniz.
ERDAL KOÇ 12 OCAK 2010 / 19:06 0 0
Sn Bülent hocama saygı ve sevgilerimi iletiyorum. Hocam sayenizde çok şey öğredim öğretikleriniz tam anlamıyla ders anlatımınız ,bizlerle ilginiz hem kedimize güven getirdi hemde çok şeyler öğrenmemize sebep oldunuz çok teşekkür ederim.
Turgay BARITCI 12 OCAK 2010 / 18:58 0 0
Degerli hocam, başarılarınızın devamını dilerim..
Öğrencileriniz çok sanşlı..
Mustafa Taşçı 12 OCAK 2010 / 18:24 0 0
Büyük üstadım Bülent Gür'e ne kadar teşekkür etsem ne kadar saygılarımı sunsam ona hakkını ödeyemem, bana bildiği her bilgiyi ihtiyacım olacak tüm konulardaki eksiklerimi tamamladı, eğitimden sonra ki yaşamımda da bana hep bir telefon kadar yakındı, üstadımın sözüyle "her zaman profesyonel destek verdi", şu anda üstadım sayesinde özel bir firmada Bilgi İşlem Sorumlusu olarak çalışmaktayım, Biliyorum ki çok büyük bir insan ve en iyi olma yolunda çok hızlı yürüyor... Üstadımdan iyisini görmedim, sanırım görememde... Saygılarımla Mustafa TAŞÇI MCSE+S+M
Yusuf EROL 12 OCAK 2010 / 18:05 0 0
Hocam herzamanki gibi süpersin. Eğitiminiz tam üzerinize göre olsun....

Yusuf EROL
Netsmart
Sistem Destek & Güvenlik Mühendisi
Tarık YİĞİTDOĞAN 12 OCAK 2010 / 13:49 0 0
Sayın Bülent Hocam Başarılarını ve bundan doğan kalitenizi basın kalitesi ile birleştirmeniz bizim için çok önemli, sizden bahsederken bile gururla söz ediyoruz kişiliğiniz ve eğitim kurumunuzun saygın ve kaliteli eğitimi ile gelen başarılar göz ardı edilemez sizin sayenizde adığım eğitim ile sektörümüzde bir çok projelerde başarılı bir şekilde yol alıyoruz.

Röpörtajda bir eksiklik gördüm size ulaşabileceğimiz adres bilgileri yok ben size eksikliği tamamlıyorum :)

WEB SİTESİ : http://www.networkakademi.net


Saygılarımla
Tarık YİĞİTDOĞAN
Microsoft Systems Engineer
Mehmet KAŞKAYA 12 OCAK 2010 / 13:34 0 0
Bilgi denizinde bizlere yüzmenin ne kadar güzel olduğunu en doğru şekilde öğreten Sn. Bülen GÜR 'e sonsuz saygı ve sevgilerimle.
Mutlu AKDEMİR 12 OCAK 2010 / 12:05 0 0
Network Academy’de bulunan, ağabeyim yerine koyduğum sayın Bülent Gür Hocama, bu güne kadar yaptığı işler ve bizim için geçmişte olduğu gibi gelecekte de bilgi kaynağı olacağı için teşekkür ediyorum.
Network Academy’nin, geleceğin bilişim destekçisi olacağı konusunda hepimiz hemfikiriz. Hocam Bülent Gür vasıtası ile tüm ekibe başarılar diliyorum, yolunuz açık ve aydınlık olsun.
Mutlu Akdemir
metin eryüksel 12 OCAK 2010 / 11:51 0 0
bülent hocam bu konuda gerçekten uzman .. daha iyisini görmedim desem yeridir..
herşey için teşekkürler bülent hocam sayenizde buralardayız..

sayglar..
Uğur DEMİR 12 OCAK 2010 / 00:27 0 0
Bilişim dünyasında, eğitim için birçok öğrenmeye eğilimli kişilerin kafasındaki soru işaretlerini bu röportajınızla giderdiğiniz kanısındayım hocam.
Sizden aldığım eğitim, bilgi birikimle kariyerim açısından çok güzel değişiklikler oldu.Şuan da ise özel bir firmada system admin olarak görev yapmaktayım.

Eğitim dünyasında, başarılarınızın devamını diliyorum. Bu yorumumu okuyan değerli arkadaşlar bilsinler ki sizin gibi değerli bir üstadtan eğitim almak ayrıcalıktır. Allah her daim yolunuzu açık etsin hocam. Röportajınız blogumda http://www.ugurdemir.net/?p=449 yayınlanacak her röportajınızıda bloguma ekleyeceğimden hiç şüpheniz olmasın.

Bana verdiğiniz emek ve bilgi birikim için, Teşekkürler Üstad.
Murat CAN 11 OCAK 2010 / 19:28 0 0
Her zaman söylerim benim en büyük avantajim hocalarımın kaliteli olmasıydı. Geldiğim yerde Bülent Hocamın emeği çoktur. Sektöre yeni başlayacaklara en kötü Bülent Hocayla tanışmalarını tavsiye ederim.

Başarılarınız devamı dilerim Hocam.
ayşe kaya 11 OCAK 2010 / 19:28 0 0
yolun daha başındasınız ama sizin gibi birçok niteliği bünyesinde barındıran biri eminim çok daha iyi yerlere gelecektir. süper bi hocasınız. saygılar
AYLİN 11 OCAK 2010 / 19:25 0 0
bülent hocam sayenizde istediğim seviyede mükemmel egitim aldım.daha nice başarılar yolunuz acık olsun. bu sektörün sizin gibi nitelikli eğitmenlere ihtiyacı var. se
Volkan Dereoğlu 11 OCAK 2010 / 18:10 0 0
Bülent Hocam Sizi tanıdığım günden beri işlerim iyi gitmekte bende ek işler alıyorum sistemle ilgili ne duanız varsa kabul olur inşallah.
münevver 11 OCAK 2010 / 14:34 0 0
önüne gelen şirket açıyor. hocam siz iyi bir eğitmensiniz bence eğitmenlikle devam etseydiniz. bu sektör ezer sizi hocam. saygılar.
Ferdi Ertürk 11 OCAK 2010 / 14:27 0 0
Hocam Çok kalite çıkmışınız.
Ferhat Karataş 11 OCAK 2010 / 14:20 0 0
:) Bülent hocam, Allah yolunu açık etsin. Çok sevindim.
Hakan 11 OCAK 2010 / 14:16 0 0
Hocam, verdiğin eğitimle,özveriyle şu anda güzel bir yerde yıllardır istediğim konumdayım. Emeklerine sağlık...