İnsan Kaynakları 14 EKİM 2012 / 15:41

Vestel Pazarlama’nın yeni Genel Müdürü Ergün Güler

Vestel Şirketler Grubu bünyesindeki Vestel Elektronik, Vestel Beyaz Eşya ve Vestel Dijital şirketlerin ait ürünlerin satışını gerçekleştiren Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama’nın yeni Genel Müdürü Ergün Güler oldu. 2005 yılından beri bu görevi sürdüren Timur Tuncer ise emekliliğe ayrılarak Vestel Şirketler Grubu’na veda etti.
Vestel’deki kariyerine1999 yılında başlayan Güler, 2006 yılından 2012 yılı Mayıs ayına kadar Vestel Şirketler Grubu Mali İşler ve Hazine’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Güler, Mayıs 2012’de Zorlu Holding Kurumsal Risk ve Hazine Koordinatörü olarak atandı. Güler, Vestel Pazarlama Genel Müdürlüğü görevini üstlenmesinin ardından mevcut görevlerini Zorlu Holding Mali İşler Koordinatörü Cem Köksal’a devretti. 1974 doğumlu Güler, İzmir Özel Türk Lisesi’nden mezun olduktan sonra, Dokuz Eylül Üniversitesi’nde işletme lisans eğitimi gördü ve Bilkent Üniversitesi’nde MBA derecesi aldı.
ETİKETLER : Sayı:892
YORUMLAR
naci güleç 19 AĞUSTOS 2014 / 23:43 0 0
selam çamaşır makinası aldım aynı yerden 4 defa arıza yaptı yeni yine yaptı 5 olacak bu makinenin değişimi olmazmı ? neden ilgi göstermiyorlar değişimi ile . 6aylık makine yandı canımız servis çağirmaktan ilgilenmenizi rica ediyorum
TEL 0536 293 36 35

Naci güleç
naci güleç 19 AĞUSTOS 2014 / 23:40 0 0
selam çamaşır makinası aldım aynı yerden 4 defa arıza yaptı yeni yine yaptı 5 olacak bu makinenin değişimi olmazmı ? neden ilgi göstermiyorlar değişimi ile . 6aylık makine yandı canımız servis çağirmaktan ilgilenmenizi rica ediyorum

Naci güleç
asım kemeç 28 OCAK 2014 / 13:40 0 0
batmanda size sesleniyorum batmadaki servisler alaka gostermiyorlar dun saat 9.30dan beri aradık geleceğiz diyorlar ama gelmiyorlar buda müşteriye yapılan sadakatsizliğin en büyük göstergesidir.adres:belde mah 3220 sokak telekom ap no 16 5 kat 10 num 05335108639 tal numrmdr.şikayetmi bildrdm bilginize.
sabri durmuş 12 ARALIK 2013 / 18:54 0 0
arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.. afyonkarahisar dumlupınar mah.atatürk cad.no:37/1b pamukoglu grup tan 6 ay önce 1.800 ytl ödeyerek terrenova smart aldım 102 ekran.fakat televizyonum bilmedigim bir sebepten dolayı acılmıyor arzalandı işin garip tarafı vestel gibi markasına guvendigim bir firmada maatap bulamamam satın aldıgım dükyandan beni yönlerdikleri servis yetkililerinin numarasına ulaşamıyor sürekli saga sola yönlendiriliyor sonuç alamıyorum.bu konuda yardımcı olabilecek birisi varsa şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım..0530 108 56 05
serkan akça 09 ARALIK 2013 / 20:34 0 0
öncelikle mrb.vestelden ürün geldi memnun degilim bir ay önce ankastre üçlü set aldım ama bana teşhir malı gönderilmiş bu nasıl birşey anlamadım.gelen bütün arkadaşlar aynısını söyledi.genel müdürlükten cansu hanım aradı ve tekrar dönülmedi.en kısa zamanda yeni ürünlerim g elmezse en yüksek mercilere başvuracagım.haberiniz olsun.05356689148 ararsanız en kısa zamanda sevinirim.
EROL 06 KASIM 2013 / 10:35 0 0
vESTELDEN KILİMA ALDIM GELMESİ MONTAJ AŞAMASINDA MALESEF ÜZDÜLER AMA GENEL MERKEZDE BİR ÇALIŞANLARI VAR TUGBA KARA HANIMEFENDİ VESTELE ÇOK OLUMSUZ DÜŞÜNÜYORDOM AMA TUGBA KAR HANIMIN ÖZVERİLİ İŞİNE ÖNEM VERİŞİ BENİ BİRAZ MEMNUN ETTİ VESTELE ÇOOOK TUGBA KARA LAZIM
aladdin 29 EKİM 2013 / 13:53 0 0
İyi günler vestelden çamaşır makinası aldım.
ama parçalamadık çamaşır kalmadı servis kaç defa geldi fakat çözüm bulamadı müşteri hizmetlerine durumu duyurduk zararımızı belirttikzararımız 3 çamaşır makinası parası ama vestel bir türlü memnuniyetimizi sağlamadı hep şirket çıkarları ön planda müşteri olmazssa vestel bir hiç bunu hatırlatırım vestel yetkililerine sorunum çözülmüş değil malesef
AYDIN MARABA 22 EKİM 2013 / 16:08 0 0
Bu mesaj okunur mu bilmiyorum ama, yine de yazacağım.
Emekli memurum ve Aliağa'da ikamet etmekteyim. Evide buzdolabı ve klima dahil aletlerim vesteldir. 18.03.2008 tarihinde Tansaş Aliağa şubesinden 1,390,- TL ödeyerek bir SEG 42" 106 XGA HD Ready Plazma televizyon aldım. Bu alet 6 ay öncesine kadar güzel çakıştı. Evde çocuk vs.olmadığı için sanırım düzgün kullanıldı. Ancak 6 ay kadar evvel açılma işaretini geç vermeye başladı, daha sonra hiç çalışmadı. Aliağa Vestel Servisi ÖZDEN ŞEKER'E götürdüm. Bana bu televizyonun ŞASESİ YANMIŞ, STOKLARDA YOK, ANCAK BULUNURSA 300-400 tL OLUR DEDİLER. Ancak ben çevreden benimle aynı zamanda bu televizyondan satın alanlarda da aynı arızayı gösterdiğini öğrendim. SORUM ŞU: BEN NEREDE HATA YAPTIM? ARKASINDA VESTEL OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK HATALI MAL MI ALDIM? BU TELEVİZYONLAR NEDEN AYNI YERDEN ARIZA YAPIYOR? 5 YILLIK ÜRÜNÜN NEDEN PARÇASI YOK? NEDEN BU KADAR PAHALI? BU TELEVİZYONU BAHÇENİN BİR KÖŞESİNE KOYUP, GELENLERE TAKDİM EDEYİMBARİ YÜREĞİM SOĞUSUN.
SAYGILAR EFENDİM,KOLAY GELSİN.
burhan biçici 24 EKİM 2012 / 18:33 0 0
ne diyelim hayırlı olsun sevgili vestel yetkilileri ben sivasta çok eski sözü sayılır bir esnafım çok sevdiğim bir kardeşim olan serhat yani nurhas vestel bayiinden yıllardır vestal ürünü aldım aldırdım veya değişik şekillerde tanıdıklarıma çok vestel ürünü sattırdım gün geldi lcd tv almak istedim ve aklıma ilk gelen yine vestel oldu ama aldığım tv aldıktan sonra ilk bir ay
içerisinde görüntüde çizgiler oluştu servisle irtibata geçtim servis çözdü gibi oldu ama benim sorunum halen aynı şekilde devam ediyor görüntü renk dağıtıyor servis abi çözdüm ... hallettim... az kaldı... oldu .... tamam sayılır... gibi sözlerle tv bende arıza kaydı servis te aldığım arkadaş arızayı biliyo değişin diyor dinleyen yok ama garip olan bi şey aynı tv den 2 adet aldım biri dayıma biri bana aynı arıza o tv dede var ilgili yok ben güzel reklamlarıma başlamadım arçelik bosh alanları ben biliyorum ilginize sevgilerimle birilerinin üzüntüsü size sevinç olmaz bunu bilin hayırlı bayramlar...