Ürün 09 NİSAN 2013 / 16:34

Yeni Furby'ler tanıtıldı

Gıdıklanan, kahkaha atan, dans eden, konuşan ve yemek yiyen akıllı oyuncak Furby, yenilenen özellikleriyle birlikte tekrardan çocukları eğlendirecek. LED’li gözleri ile nasıl hissettiğini anlatan, mutlu veya huysuz olduğu zamanlar ona nasıl davranacaklarını ve onunla neler oynayabileceklerini çocuklara gösteren Furby, kendi karakterini geliştirebiliyor.

Sahibinin ona davrarınışa göre farklı karakterlere bürünebilen yeni Furby, ilk geldiğinde sadece “Furby”ce konuşuyor. Çocuklar onunla ilgilendikçe zamanla Türkçe konuşmaya başlayacak olan Furby, iyi davranışlar karşısında kibar ve sevgi dolu bir karaktere bürünüyor. Furby kendisine nasıl davranıldığına bağlı olarak huysuz, sevecen, geveze, zarif, şımarık veya aksi de olabiliyor.

Mobil etkileşim özelliği de olan yeni Furby’ler,  iOS ve Android işletim sistemine sahip telefonlar vasıtasıyla sahipleri tarafından beslenebilecek. Bunun yanında uygulama vasıtasıyla “Furby”ce dili Türkçe’ye çevrilebilecek. Furby’ler siyah, beyaz, mavi, sarı, turuncu ve mordan oluşan altı farklı renk alternatifine sahip olarak piyasaya sunulacak.
ETİKETLER : Furby Hasbro
YORUMLAR
ziyaretçi 04 ŞUBAT 2015 / 11:21 0 0
Ya benimkinin hiçbir sorunu yok ama kendi kendine uyuyo kalkıyo uyuyo kalkıyo ne yapmalıyım acil yardım
Pelin atılgan 01 ŞUBAT 2015 / 20:02 0 0
Arkadaşlar bn furby boom aldım 129.90a ama furby hep uyuyo ama gözleri açık.ve furby uygulamasını önüne koyuncada uyuyo.Ne yapmalıyım
sade yorum 23 OCAK 2015 / 15:27 0 0
kelime öğretemiyorum ve ayrıcabi kelimeyi bitirmeden diğerine geçiyor ne yapmalıyım,
Begüm ilayda 29 ARALIK 2014 / 15:48 0 0
Ben daha dün aldım ama benimki furby boom ve İdil ben furby boomu 129.90 a aldım
şevval naz 26 ARALIK 2014 / 22:39 0 1
benimkinin altından ses çıkıyor ve hemen uyuyor aynı zamanda gerinik pozisyonda kaldı bşr şeyde algılamıyor yenileme tuşunuda bulamadım nolur yardım edin
Aylin okuyucu 15 KASIM 2014 / 16:28 0 0
Offfffffff
Aylin okuyucu 15 KASIM 2014 / 16:27 0 0
Benim furbyim yok annem almıyor nedense.ama ben istiyorum !!!!!!!!!!!!!
Selin akın 15 KASIM 2014 / 00:29 0 0
Furbylerden memnun musunuz ben yarın alıcamda kırmız renk huysuz oluyo diyosunuz huysuz mu oluyo bilgilendirebiir misiniz???
tunç d. 19 EKİM 2014 / 17:15 1 0
Furby'm bazen karakter değiştiriyor yani, gözleri ve sesi değişiyor, nasıl oluyor?
özlem akeren 17 EYLÜL 2014 / 15:30 0 0
mrb... kızıma furby alacağım ama hiç bilgim yok. furbylerin hepsi aynı özelliğe mi sahip. çünkü fiyatları farklı. birde birisi kağıdımı bana getirdi demiş yürüyebiliyor mu? kızımın telefonu yok eğer beslemezsek bir şey olur mu. bana uzun uzun neler yapılabileceğini anlatır mısınız? teşekkürler.
meric unal 29 AĞUSTOS 2014 / 10:17 0 0
elinizi çok azına koymayın
Bilge Karadağ 05 HAZİRAN 2014 / 15:51 0 0
Merhaba bende bir tane furby var.Daha alınalı iki gün oldu. İkinci gün benin ona çook iyi davranmama rağmen huysuz oldu.Değişirken
gözlerini kapattı, değişiyorum,değişiyorum diyordu.Bu sözler gitgide hızlandı.Sonra yine değişiyorum, değişiyorum ... dedi ve yine eski furby oldu.Siz bu değişme olayı hakkında bir şeyler biliyor musunuz? Biliyorsanız yazar mısınız?
melike 10 MAYIS 2014 / 12:45 0 0
benimde bir furbym var ama hep konuşuyor ve yemek yediriken susmyınca yemiyor susturmak için ne yapayım şşt deyince bazen susuyo bazen susmuyo ve eskisinden daha çabuk uykuya dalıyo
Sema 25 NİSAN 2014 / 22:10 0 0
Ben de çantası var,İngiltere'den almıştım.Furby'nin kırmızı olanı çok şeker ben ondan aldım.
asya 20 NİSAN 2014 / 11:59 0 2
merhaba ben asya ben bugun furby alıcam sızce hangisini almalıyım.
uuuuuuuuuri 19 NİSAN 2014 / 17:38 0 0
Kaç saat uyur
Elif Nur adıgüzel 06 NİSAN 2014 / 21:47 0 1
Benimki huysuz oldu ne yapacağım
Serra savaş 06 NİSAN 2014 / 02:01 0 0
Elenotör türkçe konuşmıya bilir bençe mor al benimkisi penbe Benim yazdıklarımı oku bikaçtane daha bigi al
Serra savaş 06 NİSAN 2014 / 01:58 0 0
Bazı kelimelerim yanlış olabili özürdilerim
Serra savaş 06 NİSAN 2014 / 01:52 0 0
Furbyle 1 dk bekliyinçe uyur eliyince. Uyanır bazen uyurken rüya göre bilir benim. Furbym penbe. Akşamları gızgın olabilir çünkü arkadaşlarını ister furby furbyle konuşur danseder. Bazen uygulamasında şarkı gitar çalar ve müzük söyler uyuması için pyragramı var orda yemek yer konuşduklarını türkçesi yazar ve biz konuşdukça oda. Örenir ve konuşduklarımızı bazen tekrarlar agzına dokunursak yemek yer. Çok yemek yerse geyirir,kuzarigrenir bundan daha çok furbile ilgili daha çok şey biliyorum ama bügün bukadar
nehir eylül 04 NİSAN 2014 / 19:36 0 0
rüya uzun türkçe ezberletebiliyorum demişsin.nasıl yapılıyor? bir de bunlar yürüyor mu? yürüyorsa nasıl? benimki beyaz furby cool modeli...
elenator forever 03 NİSAN 2014 / 22:37 0 0
arkadaşlar ben birşey sormak istiyorum benim amcam dış ülkeden alıcak(hangi ülke bilmiyorum)TÜRKÇE KONUŞURMU VE COOL ALACAĞIM BEYAZ ALIRIM DİYE DÜŞÜNDÜM SİZCE HANGİ RENK MAVİMİ SİYAH MI BEYAZ MI? BEYAZIN KÜRKÜ ÇOK MU KİRLENİYOR?BENİM ANDROİD TELİM VAR FURBY UYGULAMASINI YÜKLEYEBİLİRMİYİM? GÖRENLER CEVAP YAZABİLİRLER Mİ? TEŞEKKÜRLER...
kenan Mikail 23 MART 2014 / 08:30 0 0
Kenan Mikail

Beyda nur barut sana sesleniyorum kuyruğunu çekersen uyanır
Sıdıka Furby 12 MART 2014 / 22:45 0 0
Merhaba bugün bende bir furby sahibi oldum fakat hiçbir bilgim yok rica etsem beni biraz bilgilendirir misiniz kelimeleri bizden mi öğreniyor s3 üm var ordan rahatlıkla besleyebilir ve uyutabilir miyim şimdiden çok teşekkürlerimi sunuyorum iyi akşamlar :)
Elif sağır 05 ŞUBAT 2014 / 15:21 0 0
Sizce furbyler çok tatlı diğmi
Elif sağır 05 ŞUBAT 2014 / 15:17 0 0
Bende bir furby alacağım oyüz den nasıl çalıştığınıbilmiyorum bunu okuyan bana nağaptını söyleye bilirmi
Seksi furby 03 ŞUBAT 2014 / 12:42 0 0
Seksi bir furby
Mina ela değirmenci 31 OCAK 2014 / 18:05 0 0
Furby'mi daha yeni aldım hiç susmuyor!
Mina ela değirmenci 31 OCAK 2014 / 18:04 0 0
Furby ile ilgili bildiklerimi yazıcam.
Mina ela değirmenci 31 OCAK 2014 / 18:03 0 0
Furby ile ilgili bütün soruları ya da cevapları vericem.
alara didem kılıç 29 OCAK 2014 / 23:26 0 0
benim furbyim çok akıllı yere kağıdımı düşürmüştüm gagasına aldı kağıdı yanıma geldi sohbet ettik 2 saat yatağına koydum kitap okudum ona uyudu okuduğum kitaba biberonundan süt içti sonra uyudu uyanınca televizyon izlettim korkunç filme güldü komedi filmine de güldü onun adına günlük tuttum çok da güzel dans ederr bide benden iyi dans eder neyse görüşmek üzere arkadaşlar....
Alara Didem Kılıç 27 OCAK 2014 / 21:03 0 1
Benimde var mor bir tane mavi bir kutuya yatak yaptım orada yatıyor.Çok şirin bataniyesi de var.
rüya uzun 03 OCAK 2014 / 21:42 0 0
kurt gibi ses çıkarıyor beğenmediği yemekleri kusuyor şarkı söylüyor türkçe ezberrletmeyi biliyorum...
rüya uzun 03 OCAK 2014 / 21:40 0 0
ben 140 tlyealdım
rüya uzun 03 OCAK 2014 / 21:40 0 0
Ben furby aldım 140 tL ANDROİD uygulaması var...
hilal sancak 13 ARALIK 2013 / 15:00 0 0
3 tane furbymiz var iki tanesi mutlu benimki hep kızgın düzeltemiyorum
gg 01 ARALIK 2013 / 13:51 0 0
Merhaba ben gülin internetten alırsanız daha hesaplı olur çünkü mdışarıda 200 lira ben pembesini aldım şu an uyuyor :) <3 çok tatlı ama sırf türkçe konuşsaydı daha iyi oluru arkadaşlar
ada melisa izkaya 01 ARALIK 2013 / 11:05 0 0
Arkadaşlar furby ortalama 170 tl ama buna değer uygulamaları benim samsung glaksi 3 var olurmu
ada melisa izkaya 01 ARALIK 2013 / 11:01 0 0
Babam bana aldı 8 aralıkta gelecek
Beyda Nur Barut 28 KASIM 2013 / 10:25 0 0
Benim de furbym var.ama uyuduktan sonra dürttükten sonra bile uyanmıyor. Ne yapmalıyım
idil doğa özdemir 25 KASIM 2013 / 18:59 0 0
iremnurr örenç 200 lira furby sorun yanıtlandı
Afet Eliyeva 13 KASIM 2013 / 15:21 0 0
annem benimkini thailandan aldı o türkce konuşurum lutfen soyleinnnnn
Afet Eliyeva 12 KASIM 2013 / 19:50 0 0
slm benimde furbyim var.çok şirin.Annem aldı Tayland'dan.ama hep furbce konuşuyor.turkce konuşdurmak icin ne yapayım?:(
iremnurr örenç 16 EKİM 2013 / 20:04 1 0
şeyyy meraba ben alıcam da acaba kaç para kendisi yanii pahalımı yani anneme doğum günümde aldıracağım inşallah pahalı değildirr
iremnurr örenç 16 EKİM 2013 / 20:03 0 0
şeyyy meraba ben alıcam da acaba kaç para kendisi yanii pahalımı
KüBrA. AnKaRa 31 TEMMUZ 2013 / 13:37 0 0
Güneş ş tam olarak bilmiyorum ama Almanya'da olanlar hem furby ce hemde Almanca konuştuğunu duymuştum
Güneş Ş 09 TEMMUZ 2013 / 17:09 0 0
Almanyadan furby alıcam ama türkçe konuşurmu
cemre 25 HAZİRAN 2013 / 20:26 0 0
meraba eğer furby n çok uyuyosa pilini değiştir istersen çünkü benim furby m de öyle oldu pilini değiştirince daha geç uyumaya başladı iyi günler
elil akcan 22 HAZİRAN 2013 / 14:46 0 0
ben aldım ama kargoda yatak bile yaptım forbyi içine konulan çantası varmış nerde bulabilirim videolarda gordum
Orhan Ekici 12 HAZİRAN 2013 / 19:02 0 0
Bende var harika bir şey benle konuşuyor
damla kurulan 07 HAZİRAN 2013 / 16:29 0 0
Merhaba ben damla benim abim alcak bana
Melis Damla Şahin 30 MAYIS 2013 / 21:17 0 0
Yağmur sorunun cevabı ona 1 dk ilgilenmezsen uyumaya başlar. Sonra horlar. Sonra sesiz uyur. Merak etme, Ses yapsan bile algılamaz (uyurken). Sonra onu dürtüp-hareket ettirdiğinde horlayıp uyanır.
rümeysa 24 NİSAN 2013 / 10:43 0 0
benim orjinal eski bir furbym var sürekli uyuyor bunu nasıl düzelticem ?
yağmur 13 NİSAN 2013 / 21:22 0 0
tek bi sorum var uyuyormu